Elbúcsúzik a Lexus V8-as álomautója, amely a teljesítmény és a stílus tökéletes ötvözetét képviselte. Az ikonikus motor zúgása, a precíz mérnöki munka és a luxus kényelme egyedülálló élményt nyújtott, amelyet mostantól csak az emlékek őriznek. Az autóipar


A Lexus 2020 júniusában leplezte le az IS szedán negyedik generációját, amely mostanra fokozatosan a pályafutása végéhez közelít.

A japán autógyártó az amerikai piacon a frissen bemutatott limitált kiadású IS 500 Ultimate Editionnel búcsúztatja kedvelt modelljét, míg hazájában a legújabb IS 500 Climax Editionnel zárja le az IS sorozatának jelenlegi fejezetét.

Az 500 darabos limitált kiadású újdonság lenyűgöző 380 milliméteres hűtött féktárcsákkal és élénk piros Brembo hatdugattyús féknyergekkel van felszerelve, ezzel a fékteljesítmény terén elérve a pályára optimalizált RC F Coupe szintjét.

Az exkluzív Neutrino Gray fényezéssel rendelkező limitált szériás IS 500 19 colos forgácsolt alufelnikre szerelt sportgumikon szeli át az utakat. Az utastérben a piros-fekete színkombináció mellett a Climax Edition plakett elegáns kiegészítőként emeli a középkonzol stílusát.

A hajtáslánchoz nem nyúltak hozzá a fejlesztők, az 5 literes V8-as szívó benzinmotor 479 lóereje és 535 Nm nyomatéka egy nyolcfokozatú automata váltón keresztül érkezik meg a hátsó kerekekre.

Az IS 500 Climax Edition első modelljei augusztusban landolnak a japán autókereskedésekben, és lenyűgöző 0-100 km/h gyorsulásuk mindössze 4,5 másodpercet vesz igénybe. Az árcédulán 9,5 millió jen (körülbelül 22,9 millió forint) várja az érdeklődőket.

Egyelőre nem tudni, hogy hogyan folytatódik majd az IS története, egyes források szerint a következő generáció duplamotoros elektromos hajtásláncú lesz, de nem kizárt, hogy végül hibrid technika landol majd az új IS-ben.

Related posts