A Cadillac csapatának új pilótái Perez és Bottas, míg Schumacher sajnos nem kapott helyet a következő szezonra.
Oszter Sándor balesetet szenvedő özvegyének el kellett adnia a balatoni Oszter-birtokot: "Óriási fájdalom a számomra..."
Hosszú ideig reménykedett abban, hogy szerződést kap, ám végül az amerikai csapat a tapasztaltabb, 35 éves versenyzők mellett döntött: Sergio Perez és Valtteri Bottas ülik meg a két autót.
A mexikói versenyző, Perez, 2024-ig a Red Bull csapat színeiben versenyzett, összesen 281 futamon állt rajthoz, és hat győzelmet könyvelhetett el. A 2023-as világbajnokság során a második helyen zárta a szezont. Jövendőbeli finn csapattársa, akivel még hivatalosan nem kötöttek szerződést, jelenleg a Mercedes tartalékversenyzője, és legutóbb 2024-ben lépett pályára, akkor a Kick Sauber csapat színeiben. Pályafutása alatt 246 futamon indult, és tíz győzelmet ünnepelhetett. A 2019-es és 2020-as világbajnokságokon szintén a második helyet szerezte meg.
Ellenben a hétszeres világbajnok, Michael Schumacher 26 éves fia, 2021-ben és 2022-ben csupán tizenkét pontot gyűjtött a Haas csapat színeiben, mindössze 43 futam során.
A jól informált bulvárlap, a Bild legújabb értesülései szerint a finnekkel folytatott tárgyalások már a célegyeneshez érkeztek. A helyzetet tovább egyszerűsíti, hogy Valtteri Bottas határozott szándéka, hogy visszatérjen a Forma-1 világába. Ezzel szemben Sergio Pérez valószínűleg a saját szponzorait hozza magával, ami újabb izgalmakat csempész a képbe. Carlos Slim, Mexikó leggazdagabb embere és multimilliárdos, ismét szóba került, mint potenciális támogató. Slim nemcsak üzletember, hanem a Forma-1 iránti szenvedélyéről is ismert, így az ő esetleges bevonása csak tovább bonyolítja a tárgyalási folyamatokat.
Egyelőre nem világos, hogy mikor írhatnak alá hivatalosan a Cadillachez. Az egyik lehetőség: a nyári szünet vége felé, hiszen a következő versenyt csak augusztus 31-én, a hollandiai Zandvoortban futják.
Van azonban egy kis reménysugár Mick számára. Ő is rajta van a Cadillac listáján, mint a WEC endurance világbajnokság résztvevőjeként, ahol jelenleg az Alpine csapatnál versenyez, ezzel párhuzamosan tartalékpilóta lehetne a Forma-1-ben, azaz, ha csak kicsit is, de nyitva maradna előtte az ajtó a királykategóriába.