A Pepsi lenyűgöző és frissítő statisztikákat tárt a nagyközönség elé.

A PepsiCo Inc., a világ egyik legnagyobb üdítőital-gyártója a vártnál nagyobb profittal és nyereséggel zárta második üzleti negyedévét.
A PepsiCo csütörtökön közzétett eredménybeszámolója szerint a június 14-én záródott üzleti negyedévben a bevétele éves szinten 1,0 százalékkal, 22,726 milliárd dollárra emelkedett, felülmúlva az elemzők által várt 22,27 milliárd dollárt.
Az árfolyamingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított, úgynevezett organikus bevételnövekedés 2,1 százalék volt.
A tavalyi második negyedévben elért 2,28 dolláros egyszeri tételek nélküli részvényarányos nyereség után az idei áprilisi-júniusi időszakban 2,12 dollárra csökkent, amely azonban meghaladja a szakértők által előrejelzett 2,03 dolláros értéket.
A vállalat megerősítette, hogy az idei pénzügyi év során alacsony, egyszámjegyű százalékos organikus bevételnövekedésre, valamint a tavalyi évhez hasonló, egyszeri tételek nélküli részvényarányos nyereségre számít.
A PepsiCo részvénye mintegy 3,4 százalékos pluszban állt a nyitás előtti elektronikus kereskedésben a New York-i tőzsdén csütörtökön 14.45 óra körül.