A visszahívások nem sikerültek, így újra nekiláthatunk a sok Ford javításának.


A nyolc visszahívás közül öt a Maverick pickupot is érinti.

A Ford ismételten rávilágított arra, hogy miért emlegetik őket a visszahívások koronázatlan uraként. Az amerikai autógyártó járműveinek gyártási hibái már régóta köztudottak, ezért nemrégiben elhatározták, hogy javítanak a minőségellenőrzésen. Azonban a legfrissebb események fényében úgy tűnik, hogy ez a törekvés eddig még nem hozta meg a várt eredményeket.

A Ford egyetlen nap leforgása alatt nyolc különböző visszahívást jelentett be, ami már önmagában is aggasztó. Azonban a helyzet súlyosabb, mint gondolnánk, hiszen a legtöbb esetben azért van szükség ezekre a lépésekre, mert a korábbi visszahívások során nem sikerült maradéktalanul orvosolni a felmerült problémákat. Ez sajnos nem egyedülálló jelenség az autóiparban.

A nyolc napvilágot látott probléma közül öt a Maverick pickupot érinti, többségük szoftveres jellegű. Gond van a digitális műszeregységgel, a hajtáslánc vezérlőelektronikájával, a féklámpákkal, a vontatmányok fékeit szabályozó rendszerrel, valamint a hibrid rendszert irányító modullal is. Külön ciki, hogy minden felsorolt visszahívásra azért van szükség, mert korábbi visszahívások alkalmával nem sikerült kijavítani a hibát.

A hibrid rendszert vezérlő modul hibája nemcsak a Mavrickot érinti, hanem a Ford Escape és a Lincoln Corsair modellekre is kihat. Emellett a vontatmányok fékeinek szabályozásával kapcsolatos probléma szintén érinti az Expedition, a Lincoln Navigator, valamint az F-150 és az F-Series Super Duty járműveket is.

Az F-150 Lightning elektromos pickup kapcsán egy jelentős problémára derült fény, amely a gyártási folyamat során keletkezett. Egy hiba következtében rövidzárlat léphet fel az akkumulátorban, ami komoly kockázatot jelenthet. A Ford azt tanácsolja az érintett járműtulajdonosoknak, hogy a hiba orvoslásáig ne töltsék az autót 80 százalékos kapacitás fölé.

A Mustang Mach-E-vel kapcsolatban is felmerülnek problémák. Jelenleg a magasfeszültségű akkumulátor csatlakozóival akadnak nehézségek, amelyeket egy korábbi visszahívás során nem sikerült maradéktalanul orvosolni.

A sor végén az EcoSport modell helyezkedik el. Esetlegesen problémák merülhetnek fel az első féltengelyek beszerelése során, ami ahhoz vezethet, hogy a jármű elmozdulhat, még akkor is, ha a váltó P állásban van. A Ford hamarosan értesíti a visszahívásban érintett autók tulajdonosait a szükséges lépésekről.

Related posts