A dubaji magyarok dühöngve várják, hogy a Wizz Air betartja az ígéreteit, hiszen a helyzetük egyre kilátástalanabbá válik.


A hétfői Dubaj-Budapest járat törlése következtében számos magyar utas ragadt a Közel-Keleten, ahol információ és ellátás nélkül maradtak. A Wizz Air az ottani konfliktus miatt elrendelt légtérzárakra hivatkozott a helyzet magyarázataként.

Ezt követően a légitársaság az Indexnek megerősítette, hogy vállalja az utasok költségeinek megtérítését. Azonban egy, a lapnak nyilatkozó utas olyan információkra bukkant a Wizz Air ügyfélszolgálatán, amelyek alapján kétségesnek tűnik, hogy ez valóban meg fog valósulni.

"Ezúton, az utasok nevében, határozottan kérjük a Wizz Air-t, hogy azonnal teljesítse információs kötelezettségeit, valamint biztosítsa az ellátást és a kártérítést. Ez a helyzet nem csupán egy egyszerű járatkésés: a jogaink, a megfelelő kommunikációs felelősség és az emberi méltóság védelme is sérül. Elvárjuk, hogy a légitársaság sürgősen reagáljon!"

"Felháborító, ahogyan a légitársaság magyar és külföldi utasokat egyaránt magukra hagyott ebben a nehéz helyzetben" - nyilatkozta az Indexnek az egyik utas, aki a történteket dokumentálta.

A Fővárosi Kormányhivatal már jelezte, az ügyben vizsgálatot indít a Wizz Airrel szemben. A hatóság szerint a bírság akár 650 millió forintra is rúghat.

Related posts