Idén ismét a TheVR áll az influenszerek rangsorának csúcsán, megőrizve ezzel a legértékesebb tartalomkészítők pozícióját.


A Forbes immár harmadszor tette közzé a legértékesebb magyar influenszerek rangsorát, amelynek élén ismét a debreceni TheVR csapata áll. Eredetileg csupán két fővel indultak, mára viszont már ötfősre bővült a csapat, akik a videójátékok világában vágtak bele, és azóta számos más területen is népszerűvé váltak. Számos izgalmas tartalommal jelentkeznek, köztük egy népszerű reggeli műsorral a Twitch platformon, valamint saját techcsatornájukkal és podcastjukkal. Ezen kívül idén a McDonald's kínálatában is megjelentek egyedi menüjükkel, amelyhez saját dizájnos doboz és prémium reklámspot is tartozott.

Megőrizte második helyezését Whisper Ton, aki amellett, hogy hadarós stílusával a TikTok megkerülhetetlen arcává vált, táncos vetélkedőt nyert a TV2-n, országjáró turnéra ment és saját üdítőmárkát is alapított. A dobogó harmadik fokán pedig JustVidman áll, ami az eddigi legerősebb szereplése. Ő kezdetben mint rajzfigura milliós megtekintésekkel parodizálta a katasztrofális androidos alkalmazásokat vagy az eBay legjavát, majd arcot is rakott YouTube-csatornájához.

Idén a TikTok dominálta a lista újoncainak érkezését. Dordzsceren Csingisz (7.), Radics Zsombor (8.), Stumpf Patrik (10.) és Rétegi Tícia (19.) mind az új generáció képviselői, és a lap megállapítása szerint ez nem meglepő. A márkák média- és influenszerköltései jelentősen megnőttek ezen a népszerű platformon, amely sokak számára a trendek forrása lett.

A húszas listán továbbra is megőrizték pozíciójukat Nessaj (5.), Pamkutya (7.), Jólvanezígy (9.), Zsozéatya (11.), Abosi Barna (13.), Makk Adrienn (14.) és Körcsönyei Polla (16.). Emellett, egy év kihagyás után Dancsó Péter (17.) is sikeresen visszatért a legértékesebb influenszerek közé.

Related posts