Szoboszlai Dominik teljesen megújult arculatát tárta elénk.


A magyar labdarúgó-válogatott és az angol bajnoki címvédő Liverpool játékosa, Szoboszlai Dominik teljesen új arcát mutatta meg a nagyközönségnek csütörtök este, Instagram-oldalán közzétett videójában. A középpályás a Four Seasons Hotel Gresham Palace kampányvideójának főszereplője volt.

A kreativ.hu szerint a high-end, klasszikus filmek atmoszféráját megidéző videó Szoboszlai Dominik egyedi személyiségén keresztül közvetíti a luxus szállodalánc által nyújtott életérzést. A vizuális megjelenítés olyan világmárkák, mint a Dior vagy a Chanel elegáns rövidfilmjeihez hasonlítható, és nem véletlenül említi a lap a "James Bond-stílusú" fekete-fehér kisfilmek kategóriájában.

Dominik a filmvásznon teljes mértékben önmagát adja, egyesítve a profizmust, a lazaságot és az önazonosságot. Itt egy olyan oldalát ismerhetjük meg, amely a nemzetközi porondon is megállja a helyét, miközben a Gresham Palota és Dominik karaktere közötti ikonikus találkozás különleges atmoszférát teremt. Ez a típusú vizuális narratíva sok luxusmárka védjegyévé vált, gondoljunk csak a Chanel rövidfilmjére, melyben Brad Pitt és Penelope Cruz brillírozik, vagy Timothée Chalametre, aki a Bleu de Chanel márka nagyköveteként tündököl. Ráadásul a Chloé is szívesen oszt meg fekete-fehér fényképeket saját Instagram-oldalán, ezzel tovább erősítve a márka eleganciáját és stílusát.

- mondta el a lapnak Esküdt Judit, a szálloda PR- és marketingmenedzsere.

Related posts