Ötmillió forintot sikerült összegyűjteniük az életmódváltóknak a Gyermekétkeztetési Alapítvány javára. Ez a figyelemre méltó összeg nemcsak a közösség erejét mutatja, hanem azt is, hogy mennyire fontos a gyermekeink egészséges táplálkozása. A DigitalHunga

Idén ismét a BioTechUSA és a Fitness5 hálózat inspirálta a sportolni vágyókat, hogy visszatérjenek az edzőtermek világába! A "Back to the Gym" kampány szeptember 15. és október 12. között zajlott, ahol Oczella Eszter és Kiss Jenő márkanagykövetek, valamint a vállalat szakértői motiváló és edukatív tartalmakkal támogatták az edzőterembe látogatókat. A résztvevők, akárcsak tavaly, idén is egy nemes célt szolgálhattak: minden edzőtermi belépésükkel hozzájárultak a Gyermekétkeztetési Alapítvány munkájához, így a mozgás mellett egy jó ügyet is támogattak!
Az ősz sokak számára az újrakezdés és a tudatos életmód időszaka. Az első lépések azonban gyakran kihívást jelentenek, ezért a BioTechUSA az őszi Back to the Gym kampány keretében kívánt segíteni mindazoknak, akik szeretnék visszanyerni egészségesebb és kiegyensúlyozottabb mindennapjaikat. A vállalat nagykövetei és szakértői edukatív tartalmakkal, valamint hasznos tanácsokkal álltak a résztvevők rendelkezésére, a mozgás és a táplálkozás terén egyaránt. Ezen felül a cég jelentős vásárlási kedvezményekkel is ösztönözte a kezdőket és az újrakezdőket, hogy bátran tegyék meg első lépéseiket az egészséges életmód felé.
Sport és szív: egészségesebb étkezés a gyerekeknek
A kampány a hasznos tippek mellett egy jó ügyet is szolgált, ugyanis a Gyermekétkeztetési Alapítványt támogatták a mozogni vágyók. Az országos Fitness5 edzőteremhálózat bármely konditermében eltöltött edzéssel, alkalmanként 30 forinttal járult hozzá minden belépő az adománygyűjtéshez. A vállalat munkatársai is bekapcsolódtak a gyűjtésbe, ugyanis a huszti úti központi irodaházban, illetve a szadai gyártó- és logisztikai központ edzőtermében végzett edzésük után ugyancsak 30 forinttal támogatták az alapítvány munkáját. Az idei kampány során közel 175 ezer edzőtermi látogatás valósult meg, ami 20 ezerrel több, mint tavaly, így a kezdeményezés minden eddiginél nagyobb aktivitást ért el. Emellett a Fitness5 hálózat is hozzájárult 500 ezer forinttal az adománygyűjtéshez. A gyűjtött összeget a vállalat 100%-ban az alapítványnak ajánlotta fel, amely idén rekordnagyságú, 5,3 millió forintot ért el.
A Back to the Gym kampány során összegyűlt adomány egy olyan szervezetet támogat, amely több mint három évtizede dolgozik azon, hogy egyetlen gyermek se feküdjön le éhesen Magyarországon. Az országos lefedettségű szervezet eddig több mint 24 000 gyermekhez juttatott el rendszeres, minőségi élelmiszeradományt, és több mint 10 000 család számára nyújtottak már segítséget a mindennapokban. Az alapítvány célja nem csupán az azonnali támogatás, hanem az is, hogy lehetőséget adjon mindazoknak, akik nehéz körülmények között próbálnak helytállni. Önkéntesprogramjaikon és országos kezdeményezéseiken keresztül évről évre közösségek ezreit vonják be a jótékonykodásba, hogy együtt tegyenek azért, hogy minden gyermek egészségesebb, teljesebb életet élhessen. Ebben a küldetésben a Back to the Gym kampány is jelentős segítséget nyújtott.
Nem egy hónapnyi változás - tudatos életmódváltás
Bár az idei Back to the Gym kampány már lezárult, a mögötte rejlő üzenet továbbra is aktuális: az életmódváltás nem csupán egy átmeneti időszak, hanem egy tudatos és folyamatos folyamat kell, hogy legyen. A szakértők ajánlása szerint érdemes reális és személyre szabott célokat tűzni magunk elé, valamint egy jól követhető edzéstervet kidolgozni, amely lehetővé teszi a terhelés fokozatos növelését. Ne feledkezzünk meg a bemelegítés, a nyújtás és a pihenőidők fontosságáról sem! Emellett elengedhetetlen az egészséges táplálkozás is, amely az életmódváltozás alapját képezi. Ha ezeket a szokásokat beépítjük a mindennapjainkba, az egészséges életmód természetes részévé válik életünknek, amelyet nem csupán elérni, hanem élvezni is tudunk.